Már mindent kipróbáltál mégis összeszedetlen és átláthatatlan a marketinged?

ÚGY ÉRZED, HOGY A VÁLLALKOZÁSODBAN A MARKETINGKÖLTSÉG KIDOBOTT PÉNZ AZ ABLAKON?

Hazánkban évente több milliárd forintot költenek az emberek az online térben, mégis sok vállalkozó nem tapasztalja a cégében ennek eredményeit.
A GKI Digital mérései szerint 2020. március közepe és április vége közötti másfél hónap során több mint 50 ezer új vásárló jelent meg a magyar online kiskereskedelmi piacon, ezzel az aktív online vásárló, felnőtt lakosság száma már eléri a 3,35 millió főt. 

azonnal mérhető eredmények

fókuszálás egy adott célcsoportra

visszatérő vásárlók szerzése

reagálás a trendekre, aktualitásokra

Mit foglal magába egy promóciós kampány?

1. piackutatás, a kampány megtervezése

2. értékesítési oldal (ún. landing page) készítése és optimalizálása

3. Facebook kampány indítása az értékesítő oldalhoz, kampánymenedzsment

4. Facebook hirdetés tesztelése és optimalizálása

GYakori kérdések

Kampánytól függően 100.000 – 400.000 Ft.

Az elkészítési idő kampányonként eltérő lehet, de általánosságban elmondható, hogy a piackutatástól az optimalizált Facebook hirdetésekig nagyjából 1 hónap telik el.

Természetesen, ez a szolgáltatásnak egy fontos része.

Az oldalt mobil és tablet kijelzőre is optimalizálom, hogy minden eszközön jól mutasson.

Általában 2-3 hónapig ajánlott, hogy a legjobb eredményeket hozza.